søndag den 3. august 2008

Mit første indlæg

Så har jeg endelig fået oprettet en blog og jeg vil forsøge at holde den opdateret. Min intention med bloggen er at skrive om hvad der sker i mit liv, om mine hobbies og hvad der ellers rører sig rundt omkring mig.

I morgen flytter min søn til Århus for at studere, så er det slut med børn i huset. Min datter flyttede til Århus sidst år, så hun er jo godt igang dernede. Det er en underlig fornemelse at vi ingen børn har hjemme længere, men sådan er livet jo.

Jeg vil komme med flere input senere, det her var bare en begyndelse.

2 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Hej Jane.

Til lykke med dine blog, glæder mig til at følge med i dine strikke og hækle projekter.

Webstrik hilsen
Lene Sophie

marianne lundholm sagde ...

hej, den tröjan blr jätteflott